"Pozwól dzieciom błądzić i radośnie dążyć do poprawy." J.K.

czwartek, 23 maja 2013

Kto ty jesteś ?

ja - kto ty jesteś?
mała - bejbi

ja - a czym się lubisz bawić?
m - kopaaka
:D

tak ostatnio wyglądają rozmowy moje i córki ;)

Małej doszły do słownika właśnie nowe słówka -

bejbi od ang. baby - dziecko
kopaaka - koparka
dać - przy czym używa tego podając nam do rąk rożne rzeczy
mam - jak ma coś w łapce
cici - kici na kotka
apa - papa 

robi sie coraz ciekawiej ;)

      A co do koparki. To nie tylko koparka jest jej ulubiona. Ulubione są wszystkie autka. Mało tego na ulicy przy każdym aucie musimy się zatrzymać, mała powie ze to "buum bum" i policzy wszystkie "kółko". Po czym dochodzimy na plac zabaw i zabieramy wszystkie autka jakie nam się napatoczą pod nogi. Nie no, żartuję ;) Ale na spacer zamiast zabawek do piachu zabieramy autka. Jeśli jakieś dziecko ma swoje autka jest wielce prawdopodobne, ze nasza córka do niego podejdzie i bez pytania się czy może, sprawdzi czy aby autko ma wszystkie "kółko" i czy dobrze jeździ. Serio. Nasze dziecko opanowała jakaś automania :D Nie wspomnę o tym, ze na hasło "idziemy na dwór" młoda biegiem leci po buciki i krzyczy "buum buum " ;)
Kierowca rajdowy czy taksówkarz (tudzież taksówkarka ;) ) nam rośnie czy jak? ;)


Mooonik :)



1 komentarz:

  1. hahah to wielce prawdopodobne, choc i u nas auta sa nr 1, choc przed nimi wygrywa ciuchcia. A kopary chodzimy ogladac na pobliski plac budowy.Ja obastawiam ze jakies inzyniery mechaniki z nich beda :D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny :)