"Pozwól dzieciom błądzić i radośnie dążyć do poprawy." J.K.

poniedziałek, 5 maja 2014

jesteś związana mamo

..czyli kolejne Isiowe mądrości


*
przed ćwiczeniami związałam włosy w kitkę
Isia do mnie - "o, jesteś związana mamo "
:D

*
w sobotę 3 maja, kiedy sklepy były pozamykane.
Isiek się ubrała (po swojemu :D) i przyszła do nas mówiąc - "idę do sklepu, nie do placy, tylko sklepu"
mówię, że dziś sklepy pozamykane, bo jest święto itp.
Na to Isiek:
"weźmiemy kamień'"
ja i mężowy - o-OOO
wychodząc z szoku dopytuję, czy na pewno kamień i po co go zabrać
na co Isia tak:
"weźmiemy kamień i ochorzymy* sklep, żeby kupić ciasteczko i mleko i serek i peppę (gazetkę)"

No chuligan rośnie jak nic.

zastanawia mnie skąd motyw otwierania drzwi kamieniem??

*ochorzymy - otworzymy


*
po załatwieniu "dwójki" podziw Iśki nad poczynionym dziełem

"oo ładna kupka, piękna, super gybek, taki duży gybek"


*

po kąpaniu  przebraniu w piżamkę Isia  przychodzi do mnie,daje mi buziaka na dobranoc i mówimy sobie 'kocham cię'. Taki przedspaniowy zwyczaj nasz.
Któregoś wieczoru po buziaku i wyznaniu miłości Isia dopowiedziała jeszcze "ładna jesteś mamusiu, podobasz mi się"  
:D




miłego wieczoru

Mooonik :)






14 komentarzy:

  1. Jaka ona jest kochana :) Ale z tym kamieniem to niezła jazda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana jak nie chce kamieniami drzwi otwierać haha ;))

      Usuń
  2. Kurcze Mamuska Ty to musisz byc laska, ze corcia co chwile prawi takie komplementy... najbardziej rozwalila mnie kupka... no slodka ta twoja Isia !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahha, myślę, że dużo mi brakuje do bycia laską, ale nie wyprowadzam córki z błędu póki co :D

      Usuń
  3. Pamiętaj, że dzieci są szczere do bólu- to znak, że mamusia na prawdę bardzo ładna :)
    Niedługo będzie trzeba kamienie zbierać z podwórka coby córka nie chciała nimi drzwi od domu otwierać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Padłam!!!!! Toz to agentka, po kim ona taka co?

    OdpowiedzUsuń
  5. Slodko. Ciekawe kiedy moj brzdac zachwyci mnie takimi dialogami...choc monologami tez sie zadowole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, a ja czasami bym chciała, żeby choć na chwilkę przestała gadać ;))

      Usuń
  6. Haha! Może film jakiś oglądała z tym motywem. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no coś Ty, na filmy to jeszcze za mała ;) ledwo 20min przy bajce wysiedzi.

      Usuń
  7. Już się nie mogę doczekać na teksty Młodego :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny :)