"Pozwól dzieciom błądzić i radośnie dążyć do poprawy." J.K.

środa, 30 lipca 2014

milion pytań do...

...mamy


dlacego słońce świeci
dlacego idą chmury
dlacego pada deszcz
dlacego psestał padać deszcz
dlacego jestem chora
dlacego nie mogę siedzieć na moklym piachu
dlacego muniek posedł na dłól
dlacego idzies siku
dlacego tata pojechał do placy
dlacego jest buza (burza)
dlacego idziemy do sklepu
dlacego mleko się skońcyło
dlacego mnie uglyzł komal
dlacego jemy obiad
dlacego jestem glodna
dlacego chlopcyk płace
dlacego go boli palusek
dlacego on ma samochód
dlacego deszcz jest mokly
dlacego woda leci
dlacego wieje wiatr
dlacego zepsułam butelke
dlacego zjadłam ten chlebek
dlacego lobie kupke
dlacego dziewcynka jedzie w łózecku (wózeczku) psecies jest duza
dlacego...
dlacego..
mamo dlacego...


jaki to jest kolol? czerwony. a dlacego?

co to jest? mucha/stolik/jabłko/śliwka/kwiatek/itp. a jaka/i?

gdzie mieszkają klowy/konie/tyglysy/kanguly/zebly/kokodyle/słonie/muchy/ptaszki/salenki/komaly/zaby/bazanty/slimaki/ i inne zwierzaki

a co ją(jedzą) klowy/konie/tyglysy/kanguly/zebly/kokodyle/słonie/muchy/ptaszki/salenki/komaly/zaby/bazanty/slimaki/ i inne zwierzaki


Odkąd otworzy oczy z rana i dopóki nie zamknie ich na noc.
Buzia się nie zamyka. Pytanie goni pytanie.
Pora zacząć czytać encyklopedie... ;)


Mooonik :)


p.s. dopadła nas infekcja kataralna jak to zapisał nam w książeczce doktor, ja bym jednak nazwała ją 'kaszlową'. Tak mi Isia chyrla, że masakra.
To jej pierwszy kaszel tak w ogóle, nie spodziewałam się, że dzieci mogą tak mocno kaszleć...
Kurujemy się domowymi sposobami, czosnek, miód, cytryna, syrop z bzu. Na szczęście nie ma gorączki więc można wyjść na dwór.
Utrzymać prawie 3latkę w domu jak jest ładna pogoda? Jak za oknem czeka piaskownica? Mission impossible ;)



6 komentarzy:

  1. Oj wiem cos o tym, tez ostatnie przechodizlismy przez te infekcje i nas byla tygodnziowa goraczka ... niestety i kaszel az dudnilo. Masakra. A wez wytrzymaj z dzieckiem w domu przeciez rozniesie wszystko, Dwor i tylko dwor i sa szanse na przezycie. Zdrowka dla Isi a mamie musi zaczac edukacje na nowo jak widze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty się Daguś szykuj na to samo za niedługo :P

      Usuń
  2. Och...z niecierpliwoscia czekam na tego typu pytania, a Isia jest normalnie the best ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Achh Miniu nie ma na co czekać hahaha. Ja wysiadam po 20tym 'dlacego' z rana, a gdzie tam do wieczora jeszcze ;)

      Usuń
  3. jak ja się boje tego okresu: 100 pytań do :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pocieszę Cię mówiąc - to nieuniknione :D ale też fajne z drugiej strony, tyyyyyyyle można się dowiedzieć nowego ;)

      Usuń

dziękuję za odwiedziny :)